sobota 2. února 2013

feelinque

Vítej! Nechche se mi rozepisovat co tu bude. Začátky mě nikdy nebavily tak tojenom shrnu.

Affs → teď myslím, že to budou "pravidelní čtenáři".
My love blogs → Vybírám sama, pokud někdo nabídne možná příjmu.

Proč feelinque? I když to mám napsané v menu, vysvětlím.
Při vymýšlení adresy je to pro někoho (mě:D) těžké že... A tak si vymýšlím slova a překládám je do angličtiny - divný je, že anglicky umim. :D. Napadl mě "pocit" a v angl. se mi to líbilo. Ještě, ale aby to dodalo tomu ten šmrnc, přidala jsem ue.
Feelingue se mi až tak moc zas nelíbilo. Tak jak vidíte místo g jsem dala q.
Ehm, no neumím vysvětlovat tak doufám, že jste vše pochopili.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_me7raw92qq1re3eq5o1_500.gif

2 komentáře:

  1. Hezká animace. s Tím g by to nebylo hezký jako s q. :D Jelikož je to nový blog jak si psala přeji mnoho úspěchů a hlavně velkou nvštěvnost.:) Neboj se, když vybírám název taky je to pro mně hodně těžký :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Název je zajímavý, tak ať se ti daří na blogspotu. Dess je krásný. Líbí se mi ten třpytivý nadpis.

    OdpovědětVymazat