sobota 2. února 2013

Originální kryty na mobil podle tebe^^

Ahoj! Tak jsem opět tady. :)
Už podle názvu vidíte o co se bude jednat.
Nechci, aby to nikdo kopíroval. Jasně, že obrázky jsou z we♥itu. Ale prostě mám u některých i svůj zdroj © aby nikdo nekopíroval článek. :)


Potřebujeme: 
>>> Inspiraci (raději nějaký obrázek, nebo si naškrtnout tužkou)
>>> Extra silné lepidlo
>>> Cvočky
>>> Kryt na mobil či mobil kde cvočky chcete mít




Kde cvočky sehnat?
Cvočky můžeme najít v internetovém shopu nebo v obchodě s textilem (myslím:DD)
10ks = 30,- (dle potřeby ty ceny mohou být i vyšší nebo nižší)

Btw: stříbrné se hodí k černému krytu - zlaté k bílému krytu.
 


Postup:
  1. Nachystáme cvočky a, aby nám to nepoškrábalo kryt tak ty ostré špičky "zakroutíme" dovnitř.
  2. Jelikož ve cvočkách není nic na co by lepidlo drželo tak hrany jemně vteřiňákem (silnějším lepidlem) potřeme.
  3. Zkontrolujem kryt a dem podle inspirace lepit
  4. Chce to velkou trpělivost! 
  5. Až vše budem mít necháme uschnout (však jasně, každý to hned chytá do prave jááásně:DD)
  6. Pak už jen zkontrolujem jestli vše drží jak má a máme HOTOVO!
Mě tohle vážně láká, takže až budu mít čas určtě si vytvořím.


11 komentářů:

  1. Wow, úžasné! Určitě vyzkouším, ale bohužel nemám žádný kryt na mobil, to bych musela mít asi iPhone, což nemám :DD! Ale věci s cvočky se mi hrozně líbí, třeba conversky apod.. :)) (y)!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera.Určitě zkusím.Skvělé návody :)

    Quet

    OdpovědětVymazat
  3. Je to moc pěkné ! Takové tyhle cvočky sem si kdysi dávala na batoh než mi opadaly a pak už jsem to kdesi postrácela ale na mobilu jsem to ještě neviděla ! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Mueh, to je krásné ! Jenže já mám ten problém že se na můj mobil jen tak nesežene nějakej prázdnej kryt. Ale je to opravdu pěkný nápad. Počkej až budu mít mobil to si to asi podle toho ozdobím !:D
    K tomu že potřebujeme inspiraci... tak prostě We♥it. Tam je obrázků:D.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to zajímavě, i když na můj mobil by se to asi moc nehodilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak mobil mám od kámošky a moc by se jí to asi nelíbilo, alej ak budu mít nový tak já radš práznej, mě se to moc nelíbí :DD Třeba nějaké malinké tečky semtam nebo něco, ale ne třeba ten křížek, vím že to máš motivační .. :D Ale aj tak .. znám hodně lidí co si něco na mobil lepí .. mě vždycky malej nalepí na kryt nějaké zvíře :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Toto už znám dlouho. Včera jsem si to chtěla vyrobit,ale prostě nemám ty cvočky.. :/ Nevím kde je mám sehnat. Mám doma 3 škaredé obaly na mobil a chci si je zdokonalit,ale mít ty cvočky no.. :DDD

    OdpovědětVymazat
  8. Mě to láká už delší dobu, plánuju to už dlouho. :D Ale zatím jsem ty cvočky nikde nesehnala, jen na internetu, takže si je asi někdy objednám, až se k tomu dokopu. :D Ale vypadá to skvěle, sice lépe na obalech pro iphone než jiné mobily, ale udělám si to asi i na moji Nokii Lumii :D

    OdpovědětVymazat
  9. wow to je užasný nápad! :O zkusím to, jelikož na můj mobil moc hezkých krytů není, takže bych si ho takhle vyzdobila :D moc díky za tip. Nevíš jestli se ty cvočky dají sehnat normálně v galantérce?

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to vypadá ale opravdu luxusně o.O
    Musím to taky někdy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat