úterý 5. února 2013

Žijeme len raz.


Koťata! ♥
Včera jsem nenapsala no ehm, nechtělo se mi (nebyl nápad na článek). Tak vám, alespoň dneska přináším.
Dostala jsem z Přírazu 4. Asi mě má tak moc učitel rád, že říkal co jsem dostala z té první "úlohy" :DD ale tam jsem dostala to samý. No hold se nedá nic dělat. Opravím si too.
Právě jsem se dozvěděla tu soutěž o legíny. Nevyhrála jsem ... Mám zkaženou celou náladu, ale to je jedno :DDD dnes jdu stejně jen na zkoušku a pak hurá domů.
 ukazovala jsem mamce ty brejle co chci (galaxy potist - retro brýle) říkala, že mohu pokud jsem dobře slyšela. Objednám si je a tajně si knim nechám udělat naušnice křížky. Hej no nic jdu se chystat.


4 komentáře:

  1. No tak ty čtyrky nějak jedou hele, já mám čtýru z Čj... to opravíme kámo:D. Ses zapojovala u dragell ?:) Jinak je to škoda no!:D Bych měla jít taky se chystat, hm... tak ať ti to chystání rychle uběhne:D.

    OdpovědětVymazat
  2. Přírodopis mi taky nejde..:DD Samý trojky a čtyřky!:D Jako ty (y). Taky jsou koukala na tu soutěž u Dragell, že? :O Já se tam ani nepřihlašovala, bylo mi jasné, že nevyhraji :'DDD! Ale je to škoda..no!:D Pošli fotku těch brejlí :3!

    OdpovědětVymazat
  3. taky mám 4,ale z matiky fajn no :D Taky sem nevyhrála.. :DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Přírodopis mi celkem jde, to spíš ta blbá informatika, z té mám čtyřky skoro furt. Neboj, to si opravíš :)

    OdpovědětVymazat