středa 13. února 2013

Čivava.

Ahooj. Nenapsala jsem. :// no nebyl (debil) čas :DD Prostě z fuck škola noo.
Hele, ani není nápad na články.
A teď k dnešnímu článku
--------------------------------------------------------------------------------
ČIVAVA - krátkosrstá
Pokud nám výjde to "stěhování" mohla by jsem si koupit čivavu. Už o tom i přemýšlím, protože bych nechtěla být v pokoji sama (mám pokoj z bratrem -.-). Čivava mi příjde takové společenské zvíře do domu. ')) teta má asi 3 čivavy, ale dlouhosrsté se mi moc nelíbí. Hold každý má jiný vkus. 
Hej, ale ještě nemám žádné DOBRÉ jméno. :DD neznáte nějaké anglické? :)
Ňuňu :33* chci!

6 komentářů:

  1. Čivava no! Dobrý nápad. Asi bych dala Kiki pokud holka a kdyby kluk tak Alvin :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych chtěla taky čivavu, ale bohužel mám smůlu, protože bydlíme v paneláku a navíc, když už by mi taťka dovolil nějakýho psa, tak velikýho. Ale čivava mi přijde jako moc rostomilej pejsek. Jinak moc hezkej blog a supr fotka. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych chtěla čivavku, ale líbí se mi víc dlouhosrstý. Ale tahle je ňuňu :*

    OdpovědětVymazat
  4. Juujky ta je ale krásná! Máš pravdu krátkosrstí jsou hezčí! Já sice jsem spíše na Husky tak trochu rozdíl a já na jména nejsem moc kreativní.. Babička má psa filípka..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Čivavy moc v oblibě nemám.. Moc se mi nelíbí, ale mám ráda takovéhle melé psíky :)! Já mám jorkšíra.. S jménem nevím.. :D Třeba pro holku: Amy, Emily apod.. :D:)

    OdpovědětVymazat